Geachte ASSA ABLOY-collega,
Zoals recentelijk meegedeeld, heeft ASSA ABLOY besloten om uw ORANGE GSMnr. naar het PROXIMUS-netwerk te migreren.
Uw actueel oproepnummer blijft uiteraard behouden, maar om technische redenen ontvangt u een nieuwe Proximus-SIMkaart.
In afwachting van de migratie, dewelke gepland staat vanaf maandag xx/xx/2025, (klik hier om uw exacte migratie datum te bekijken)
houdt u de nieuwe Proximus-SIMkaart bij de hand om de overdracht zo vlot mogelijk te laten verlopen.
De nieuwe Proximus-SIMkaart wordt pas geactiveerd na netwerkoverdracht naar het Proximus-netwerk (+/- 1 à 3 werkdagen).
Om langdurige netwerkonderbrekingen te vermijden, wordt de overdracht enkel doorgevoerd indien u zich op het tijdstip van migratie in België bevindt.
Indien dit niet het geval is, dient u ons hiervan op de hoogte te brengen (klik hier om uw migratie uit te stellen) zodat wij de overdracht op een ander tijdstip kunnen uitvoeren.
Fysieke SIMkaart:
U dient de nieuwe Proximus-SIMkaart pas in het toestel te plaatsen als het logo van uw huidige operator,
of de netwerkantenne-indicatie, van uw GSM-scherm verdwijnt (SIMkaart nog niet ontvangen? klik hier ).
DIGITAL eSIM:
Voor zij die opgegeven werden een Digital eSIM te ontvangen,
zullen deze pas van Proximus per e-mail ontvangen op het ogenblik dat de netwerkoverdracht van Orange naar Proximus effectief plaatsvindt.
Deze e-mail is afkomstig van service@proximus.com (= Gelieve niet te mailen naar dit e-mailadres, daar dit om een 'no-reply' mailbox betreft.)
en zal op uw professioneel e-mailadres afgeleverd worden (= HOU OOK ZEKER de SPAM-map in het oog).
Om de eSIM te kunnen activeren dient uw toestel gekoppeld te staan op een WiFi netwerk.
eSIM FAQ: klik hier
- Mobiele internet diensten kunnen na de netwerkoverdracht tijdelijk onbeschikbaar zijn.
- Check/Configureer in dit geval op basis van de interactieve handleiding op www.proximus.be/toestelhulp
en volg de instructies op "Verbinden met mobiel internet". - Hoe een simkaart te plaatsen/verwijderen: klik hier
Lees zeker ook de antwoorden op de meest gestelde vragen via de FAQ hieronder
Wij stellen alles in het werk opdat deze migratie optimaal zou verlopen en danken u nu al voor het gestelde vertrouwen.
Met vriendelijke groeten,
A&M - Proximus migratie team
Netwerkoverdracht uitstellen ?

Nieuwe Proximus SIM kaart niet ontvangen ?

Hulp nodig ?

F.A.Q.
