Migrations (migratie webpagina)

NL / FR / EN

Geachte VINCOTTE-collega,

Zoals recentelijk meegedeeld, heeft Vinçotte besloten om uw ORANGE GSM-abonnement naar PROXIMUS te migreren. Uw actueel oproepnummer blijft uiteraard behouden, maar om technische redenen ontvangt u een nieuwe Proximus SIM-kaart

Om alle namen en telefoonnummers van uw huidige SIM-kaart over te zetten naar uw nieuwe SIM-kaart kan u kiezen uit volgende mogelijkheden:

  • Self Service:
    De meeste Gsm’s bieden de mogelijkheid om de gegevens van uw oude SIM-kaart te kopiëren naar het intern geheugen van de GSM en vervolgens het intern geheugen terug te kopiëren naar uw nieuwe SIM-kaart.
    Support via 015/45 10 97 (kantooruren Maandag – Vrijdag 09.00u-12.30u & 13.30u-17.00u)
  • U kan hiervoor ook terecht in elke officiële Proximus Shop. (www.proximus.be/shop)

Belangrijke opmerking:

  • voor Smartphone-gebruikers met een professionele emailaccount synchronisatie is het kopiëren van het adresboek NIET nodig

 

In afwachting van de migratie, die gepland is vanaf 15/06/2017, (Klik hier om uw exacte migratie datum te bekijken) houdt u de nieuwe Proximus SIM-kaart bij de hand om de overdracht zo vlot mogelijk te laten verlopen. De nieuwe SIM-kaart van Proximus wordt pas geactiveerd na netwerkoverdracht van Orange naar het Proximus netwerk (+/- 1 à 3 werkdagen).

Om langdurige netwerkonderbrekingen te vermijden, wordt de overdracht enkel doorgevoerd indien u zich op het tijdstip van migratie in België bevindt. Indien dit niet het geval is, dient u ons hiervan op de hoogte te brengen (Klik hier om uw migratie uit te stellen) zodat wij de overdracht op een ander tijdstip kunnen uitvoeren.

U dient de nieuwe Proximus SIM-kaart pas in het toestel te plaatsen als het logo van uw huidige operator, of de netwerkantenne-indicatie, van uw GSM-scherm verdwijnt (SIM kaart niet ontvangen? Klik hier). Mobiele-Internet diensten kunnen na de netwerkoverdracht tijdelijk onbeschikbaar zijn.

Lees zeker ook de antwoorden op de meest gestelde vragen via www.anm.be/migration/faq

Voor extra info aangaande uw migratie kan u steeds telefonisch terecht op het nummer 015/45 10 97 of via e-mail vincotte@anm.be (Maandag – Vrijdag 09.00u-12.30u & 13.30u-17.00u)

Wij stellen alles in het werk opdat deze migratie optimaal zou verlopen en danken u nu al voor het gestelde vertrouwen.

 

 

Met vriendelijke groeten,
A&M-Proximus migratie team

Netwerkoverdracht uitstellen ?
M_delay
Nieuwe Proximus SIM kaart niet ontvangen ?
m_sim
Hulp nodig ?
m_contact
F.A.Q.
m_faq