BANNER WIL 2

CYOD - Repair - SIM

CYOD

De voorbije jaren zijn onze werknemers veel mobieler gaan werken waardoor het werk- en privé gebruik van onze
Smartphone en Laptop meer en meer door elkaar loopt en dit vraagt een aanpassing van de Company Policy. 
Van COD ( Company Owned Device) waarbij het bedrijf de keuze bepaalde, evolueren we meer naar CYOD.
Choose Your Own Device of CYOD laat de werknemer toe om een toestel  (Smartphone,Tablet, Laptop en Accessoires)
te kiezen op basis van de Company Policy. De vrije keuze is een extra motivatie voor de werknemer , maar impliceert
wel meer werk voor de HR- en IT afdelingen. Om deze afdelingen te ontzorgen heeft A&M op maat gemaakte oplossingen.
A&M speelt een adviserende rol in het optimaliseren van uw CYOD policy waarbij volgende issues worden overlopen :

Policy Analyse

cyod v1

Voorbeeld CYOD

Wanneer A&M een duidelijk beeld heeft van w Policy gaan we over tot het opzetten van uw persoonlijke Company webshop of Portal. 
Na onze aangename meeting hebben een mogelijke oplossing uitgewerkt : de keuze van een smartphone te beperken tot 2 merken
en elke 12 maanden wordt er een hardware budget van 100 € voorzien en elke 36 maanden kan de werknemer via een voucher systeem een smartphone kiezen.
De werknemer kan een duurder toestel kiezen maar moet dit onmiddellijk via de webshop betalen.
Alle handelingen van bestelling tot herstelling worden door de werknemer  gedaan en dit om HR en IT te ontzorgen.
IT en HR hebben wel toegang tot de Inventais en rapporten betreffende aangekochte producten en status van alle vouchers.

WEBSHOP WIL

Repair Procedure

Op basis van onze gesprekken hebben we een mogelijke repair procedure uitgewerkt.
Bij het managen van een tijdelijk vervang toestel is het belangrijk om de merken en
types te beperken en duidelijk vast te leggen. In dit voorbeeld wordt de administrator
"ontzorgd" en verschuiven een aantal handelingen naar de werknemer. 

repair will

SIM Management

Bij het beheren van uw Telecom vloot zijn er vele issues die we moeten aanpakken om
de administratieve workload te beperken en controle te hebben over de kosten.
A&M heeft een vrijblijvende adviserende rol in het opzetten van dit SIM Manangement
en zal altijd rekening houden met uw Policy. 

SIM WIL 1

SIM & Cost Management Voorbeeld

Na analyse van uw Policy en onze input wordt uw SIM Management beheer  in onze Portal - Website uitgewerkt.
Wie mag wat zien , wie mag welke SIM acties uitvoeren, tariefplannen en opties activeren,...
Ons SIM Management voorziet ook een uitgebreide rapportage module om alle kosten-elementen op maandelijkse basis op te volgen en de trends op langere termijn. 
Om het stijgende Data verbruik onder controle te houden hebben we een visuele dagelijkse update van het Data-verbruik van alle werknemers .
Op deze pagina kan u een aantal screenshots van onze Portal bekijken : https://anm.be/managed-services

SIM WIL 2