Online Support E-desk

E-desk is een online helpdesk die werkt via het CYOD-portaal.

De werknemers ontvangen een Company ID en een voucher. Met deze Company ID kunnen zij een account aanmaken via www.cyod.be. Eens de account gecreëerd werd, kunnen met behulp van de toegestuurde voucher de 'e-diensten' geactiveerd worden. Via deze diensten kunnen zijzelf als eindgebruiker hun abonnement beheren:

  • Privé GSM-nummer inschrijven als Professioneel GSM-nummer van het bedrijf
  • Een data optie (Internet On GSM; afgekort IOG) aanvragen, wijzigen of stopzetten
  • Een ruil simkaart aanvragen
  • Het facturatieadres wijzigen (in geval van split-billing)
  • enz...

De voucher heeft geen waarde om hardware aan te kopen via de winkel, enkel om de diensten binnen hun abonnement te wijzigen. Afhankelijk van het profiel van de werknemer, kunnen zij enkel die diensten aanvragen dewelke hun profiel toelaten. Vandaar dat het portaal gebruik maakt van een indivuele voucher per eindgebruiker / per werknemer.

Online ticket Support

Binnen dit online support platform maken we een onderscheid tussen 2 soorten van aanvragen:

  • Een Order-Ticket, is een online aanvraag van dienst dat iets wijzigt in je Proximus-abonnement.
    Dit is bijvoorbeeld een data optie, activeren van een nieuwe simkaart, ...
    Deze aanvragen dienen geregistreerd te worden via het tabblad 'Winkel'

  • Via een Support-Ticket, kan de gebruiker een vraag stellen aan de A&M helpdesk adminstrator.
    Via een ticket systeem wordt er een vraag gesteld en feedback gegeven. Bij elke feedback op het support-ticket wordt een e-mail gestuurd naar de gebruiker.
    Deze vragen kunnen gesteld worden via het tabblad 'Support' of 'Help'