Boven de winkel te Mechelen bevindt zich het A&M business center op de tweede verdieping. Zij doen de dagelijkse support voor onze business klanten. Niet alleen van achter het bureau helpt A&M de klanten verder. Dagelijks zijn er enkele medewerkers van A&M op de baan die in nauw contact met de klant staan.

In het business center worden tal van klanten dagelijks bijgestaan via een professionele support helpdesk. Onderaan kun je een overzicht vinden van enkele taken en projecten die A&M als Proximus business center verzorgd. Voor meer info over deze projecten, kan je terecht op onze business website

Service

  • Mobile Managed Services
  • Company Fleet Migrations
  • Monthly Reportings
  • Mobile Device Management (MDM)

Business Producten

  • Choose Your Own Device (CYOD)
  • Mobile Accesibility for All Employees
  • Packs for Employees
  • Engage Packs

Professionele support

  • Indiviual user Helpdesk
  • Online support E-desk




Adres

Raghenoplein 17/19
2800 Mechelen
Tweede verdieping

Openingsuren

Ma. - vrij.: 09u00-12u30 | 13u30-17u00
Zaterdag en zondag gesloten

Contact

Tel.: 015/45.10.10 - optie 3
e-mail: info@anm.be