Mobile Accesibility for All Employees

Mobile Accesibility for All Employees, afgekort MAAE is een uitzonderlijk Proximus-tariefplan op maat van de klant.

Corporate bedrijven ontvangen van Proximus een speciaal tariefplan aan de hand van kortingen op de noden van het bedrijf. Dit tariefplan wordt gebruikt voor alle professionele gsm-nummers binnen het bedrijf. Met MAAE wil Proximus dit speciaal tariefplan verder uitbreiden naar een extra simkaart per werknemer voor privégebruik. Elke werknemer van het corporate bedrijf kan dus een extra GSM-nummer inschrijven op hetzelfde voordelige tariefplan dat de werknemer reeds professioneel via zijn bedrijf gebruikt. Hiermee kan de werknemer zowel een professioneel GSM-nummer, alsook een privé GSM-nummer aan hetzelfde tarief en onder dezelfde voordelen gebruiken.

Daar deze tariefplannen op maat van de klant zijn gemaakt, is geen enkel MAAE-aanbod hetzelfde. Voor het GSM-nummer dat een werknemer extra inschrijft onder dezelfde bedrijfstarieven (MAAE-tarieven), ontvangt hij thuis een privé-factuur rechtstreeks van Proximus. De werknemer is dan ook volledig verantwoordelijk om deze facturen te betalen, zonder tussenkomst van het bedrijf of de werkgever.

MAAE vs. Affinity

MAAE (Mobile Accesibility for All Employees) wordt vaak verward met Affinity (voorheen EPP genaamd: Employee Privilage Program).

  • Binnen Affinity geniet de werknemer een permanente korting op de standaard tariefplannen van Proximus. (BVB: Mobilus S met 10% korting).
    Deze Affinity-korting kan men verkrijgen als de werkgever of het bedrijf hiervoor een overeenkomst heeft met Proximus.
    Voor de inschrijvingen op en beheer van een Affinity gaat u naar www.proximus.be/affinity en geeft er de voordeelcode van het bedrijf in.
    De voordeelcode dient u in dat geval te bekomen bij de Telecom-verantwoordelijke binnen uw onderneming.

  • Bij MAAE geniet de werknemer een permanent kortingen via het speciaal opgemaakte tariefplan van zijn werkgever. Dit kan niet vergeleken worden met het standaard aanbod van Proximus.

MAAE-website en Helpdesk

80% van alle MAAE-tariefplannen verloopt exclusief via het A&M Business Center. Via een aparte MAAE-helpdesk verzorgt A&M een individueel support voor alle MAAE-eindgebruikers. Hiervoor werd de website www.maae.be opgericht die volledig door A&M werd opgemaakt en onderhouden wordt. Om toegang te krijgen tot deze website is er een Company ID nodig, die enkel verkregen kan worden indien de werkgever hier een akkoord heeft tussen Proximus en A&M. Meer informatie voor de eindgebruikers kun je terugvinden via www.maae.be

Troeven van het MAAE-aanbod

Het MAAE-aanbod heeft enkele belangrijke voordelen voor de klant:

  • Permanente korting dankzij een uniek corporate tariefplan van de werkgever
  • Goedkopere tarieven op maat van de klant
  • Een persoonlijke en individuele support helpdesk binnen A&M
  • Meestal gratis onderling bellen tussen MAAE-leden en de professionele GSM-nummers van het bedrijf